به گزارش ایلنا، پس از برگزاری جلسه مشترک وزیربازرگانی با استانداران و نمایندگان استانهای شمالی کشور در استانداری مازندران مبنی بر حمایت و پشتیبانی از شالیکاران توافق شد ممنوعبت تبلیغ هر نوع برنج خارجی در رسانه ملی در محدوده زمانی برداشت محصول برنج داخلی مجددا توسط وزارت بازرگانی پیگیری شود.
در نامه وزارت بازرگان به صداوسیما آمده است: نظر به اهمیت تولید برنج در کشور و ضرورت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از شالیکاران پر تلاش و زحمتکش و در راستای اجرای مصوبات جلسه منعقده در تاریخ 19 مرداد ماه در محل استانداری مازندران، خواهشمند است با توجه به تاثیرگذاری بالای تبلیغات رسانه ملی بر ذائقه مصرفکنندگان دستور فرمائید از تبلیغات برنجهای خارجی در رسانه ملی خودداری کنند.